Yurtdışı iconEXCLUSIVE

MİSAFİR YORUMLARI

m-yorumMÜRİEL HAYIREL

Tüm Goldenbay ailesine selam,
Hiç uzun uzun anlatmaya gerek yok:) herseyiyle mukemmel ,çok keyifli ve tabii ki sevgili Deniz sayesinde çok oğretici bir deneyimimiz oldu.
şimdiden gelecek yıl yapacağımız seyahati planlıyoruz!!!!!
organizasyonda emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler…..

saygılarımla
Müriel HAYIREL

m-yorumAYŞE BİLGİNSOY

Değerli Golden Bay ailesi,

8-17 Şubat tarihleri arasında ilk defa Golden Bay'in düzenlediği bir tura katıldım. İlk turumun aynı zamanda ilk safarim olması ve rehberimizin Deniz Kılıç olması benim için büyük bir şanstı, unutamayacağım bir tecrübe yaşadım. Başta Deniz Kılıç ve Gonca Hanım olmak üzere tüm Golden Bay ekibine bana bu güzellikleri yaşattıkları için teşekkür ederim.

Saygılarımla
Ayşe BİLGİNSOY

m-yorumASİYE YALÇINKAYA

08-17.02.2019 tarihinde Deniz Kılıç rehberliğinde unutulmaz bir tatil geçirdik. Bu turu organize eden her türlü ayrıntıyı bizim için düşünen, sorularımıza içtenlikle cevap veren Gonca Tekin ‘e vee varlığıyla bize hem rehberlik hem yoldaşlık yapan çok sevgili Deniz Kılıç’a bu müthiş deneyim için çok teşekkür ederim

Asiye YALÇINKAYA

m-yorumSEVİM ONUR

Güvenilir ,iyi personel, programları güzel ve aynen uyguluyorlar,programlarını değişik yerlere göre yapıyorlar, çok geziye katıldık, daha önce gitmediklere yere program yaparlarsa katılırız.

Sevim ONUR

m-yorumSENİHA ÖZKARTAL

En son Eylül ayında Kanada-Alaska turu yaptık çok güzel bir gezi programı ve muhteşem bir organizasyondu
Her zaman ilk tercihimiz Golden Bay gemi turlarıdır herkese tavsiye ederim

Seniha ÖZKARTAL

m-yorumSEVAL KARAMANLIOĞLU

MSC Cruize splendida ile Italya Franca ispanya fas portekiz turuna katilmistik kasim 2016 da,Golden bay turizm duzenledigi 09 temmuz 2017 Amerikan Holland line NORVEC tutuna katildik 15 gun muhtesemdi rehberimiz Serdar Guzelce 'nin katkilariyla tesekkurler.

Seval KARAMANLIOĞLU

m-yorumNADİR ÖNEN

Bu seyahat firması ile 1968 yılı Mülkiyeden mezunlar olarak topluca Fransada bir nehir gezisinde bulunduk.İlgi,alaka ve iş anlayışları takdire şayan bir seviyede.İlgililerini gerçekten tebrik ediyorum ve herkese bu seyahat firmasını hararetle tavsiye ediyorum.

Nadir ÖNEN

m-yorumAYŞE AKSU ALTAN

Golden Bay acentası ile yaptığımız tüm seyahatlerde vaadedilen konfor ve kalite..rehberlerin profesyonellikleri ...aklımıza seyahat denince ilk gelen isim..Her zaman memnun ayrıldık.Teşekkürler Tuğba Hanım,Mert Bey,Haluk Bey ....ve diğer kıymetli rehber arkadaşlarımız❤️👌🏼🍸💝

Ayşe Aksu ALTAN

m-yorumBEYZA TUNCAY

Çok kaliteli bir tur organisyonuher seferinde mutlu olduk.

Beyza TUNCAY

m-yorumMELİHA ÇIRPANLI

Baltık Başkentlerine seyahat etmiştim süper hizmet
Aldık harika tatil yaptık Rehberlik hizmeti veren Feri Hanımefendiye sevgilerimi gönderiyorum

Meliha ÇIRPANLI

m-yorumGÖNÜL ÖNER

Golden Bay ile,
6 veya 7 tura katıldım, Baltık turundan yeni döndüm. Ankara'da Golden Bay de Barış Çağıran bey sayesinde, bu turları alıp, sorunsuz ve zevkli gezilere katıldık.

Gönül ÖNER

m-yorumOSMAN BARIŞ YAY

Hizmet ve insan kalitesi,fevkalade

Osman Barış YAY

m-yorumMELTEM ATALAY

Merhaba,

28 Haziran - 5 Temmuz 2018 arası Amadeus Provence nehir gemisiyle yapmış olduğumuz Fransa Rhone-Saone Provence gezisi ile ilgili memnuniyetimizi iletmek istedim.

Gerek ekstra turlarin icerigi, gerek rehberimiz Burçak Targaç'ın tecrübe, derin donanımı ve ilgisi, gerek tur yetkilisi Tuba Doğan'ın yakın alakası ile gercekten dört dörtlük bir tatil yaşadık.

Tüm ekibi kutlar iyi çalışmalar dilerim.

Saygılarımla

Meltem ATALAY

m-yorumPINAR ŞAKMAN

Tuba hanım merhabalar,

Epey uzun bir geziden bu sabah döndük. Size teşekkür etmek için yazıyorum. Gezimiz gayet güzel geçti, rehberimiz Haluk bey çok ilgiliydi, kendisinden çok memnun kaldık.

Eşimle birlikte teşekkürlerimizi iletiyor, başarılar ve sağlıklı günler diliyoruz.

Pınar ŞAKMAN

m-yorumBİRSEN & NEJAT EFEOĞLU

Bu güzel bulusmayı organize eden başta Sevgili Tuğrul ve Sezen'e, Golden Bay'in bizim için gereken her şeyi en iyi şekilde yapmak için çaba gösteren üyelerine candan teşekkür ederiz. Sağlıkla nice buluşmalar olsun.

Birsen-Nejat EFEOĞLU

m-yorumŞULE ŞAHİN

Çok değerli Mülkiye mezunları ve sevgili katılımcılar, bir ODTÜlü olarak bu gezide sizleri tanıdığım ve yepyeni dostlar edindiğim İçin çok mutluyum. Başta Tuğrul bey ve Golden Bay olmak üzere herkese bu güzel gezi icin çok teşekkür ediyorum. Sonraki gezilerde sağlıkla görüşmek dileğiyle çok sevgiler

Şule ŞAHİN

m-yorumNEZAHAT EREN

Güzel geziyi gerçekleştiren sevgili arkadaşımız Tuğrul ve Sezene Golden Bay ekibine ve tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. İleri günlerde gerçekleşecek olan gezilerde görüşmek dileğiyle sevgiler sunuyorum.

Nezahat EREN

m-yorumNURBANU PEKOL

Sevgili Tuba hanım,

sayenizde çok keyifli bir gezi yaptık çok teşekkürler. Her zamanaki gibi Goldenbay tarafından düzenlenen herşey sorunsuz geçti. Tuna ve Akdeniz turlarını dört gözlen bekliyoruz. bu arada sizin Peru turunuzu çok övdüler.Lütfen Kasım için aklınızda olalım...Çin olursa tekrar bizi unutmayın lütfen.

Sizlere çok teşekkür ederiz,iyiki varsınız.

Nurbanu PEKOL

m-yorumMEHMET MÜDERRİSOĞLU

15-23 Kasım 2019 tarihleri arasında düzenlediğiniz GÜNEY AFRİKA turuna ailece katıldık.

Öncelikle daha yola çıkmadan firmanızdan gördüğümüz ilgi Betül hanım sayesinde yolculuğumuzun çok iyi geçeceğini gösteriyordu.  Kendisine özellikle teşekkürlerimizi iletmenizi rica ederim.

Rehberimiz Deniz Kılıç ise şimdiye kadar gittiğim yirmiden fazla seyahatimde en ilgili, en candan, en işini sevgi ve istekle yapan biri idi. Sizi onunla çalıştığınız için kutlarken onu da ayakta alkışlamak isterim.

Güney Afrika uzak bir yol, bilinmeyen bir yer olduğu halde hiç sıkılmadan, yaşım icabı yorucuda olsa fevkalade zevk alarak katıldık.  Kaldığımız ilk otel çok harika olmasa bile idare eder derecede idi.  Ancak Sun Cityde kaldığımız otel fevkalade idi.  Açıkçası keşke bir gece daha kalabilseydik demek isterim.

Tümüyle GOLDEN BAY TURİZM ailesine sonsuz teşekkürler ederim, tümüyle her şey muhteşemdi.

Bundan sonra yapacağınız gezileri ilk duymak ve özellikle Deniz Kılıç ın katılacaklarını mutlaka uyarmanızı dilerim, gitmediğimiz destinasyonlara ise katılmak isterim.

Her şeye teşekkürler eder, tüm çalışan ailenize sevgilerimi iletirim.

Mehmet MÜDERRİSOĞLU

m-yorumZEYNEP ULAŞAN

Tuba hanim,

Bizlere yasattiginiz tum guzel turlar icin gercekten cok tesekkurler. Hepsi ayri ayri cok keyifli idi. Daha nicelerinde bulusmak uzere . Sevgiler

Zeynep ULAŞAN

m-yorumBERRAK KINIK

Canım tuğbacığım sayende çookk keyifli nehir turları yaptık yapmayada devam ediyoruz.Güler yüzün samimiyetinle herşey çok keyifliydi iyiki varsın😘

Berrak KINIK

Kampanyalarımızdan ilk siz haberdar olun!

Telefon icon bilgi@goldenbaytour.com

Bize Ulaşın

0850 202 39 39
Detaylı Aydınlatma Metni | Tanım ve Açıklamalar | Başvuru Formu

Copyright © 2021 - Web sitemizde bulunan tüm turların program içeriklerinin telif hakları Golden Bay Tour’a ait olup izinsiz kopyalanıp kullanılamaz veya çoğaltılamaz.